sobota, 6 lutego 2016

LIMERYKI

Pewien beatlemaniak  z Żuław
Na parkingu niezły miał ubaw
Przez Żuka potrącon,
Leżał szepcząc wciąż on:
 „All you need is love, love...”

Raz Kuba z miasta Sieradza
Rzekł: szef mój mi bardzo dogadza.
Choć obciął mi premię,
To ogromnie go cenię.
Lecz ja myślę, że trochę przesadza

Pewien Janusz* z Kanady
Miewał złości napady.
Krytykował Obamę wierszem
Faszerując go gęsto "mięsem".
Potem wiersz -HOP- do szuflady.

Pewien gość z Mississauga
Dostał na urodziny Dodge'a
Choć miał SUVa i trucka
Myśl dręczyła go taka:

Żeby jeszcze był czwarty...do brydża.

Raz pewien przekład miał powstać,
Co niezwykłą miał mieć postać.
Wierny i piękny. Trudna to rzecz.
Tłumacz zrobił szpagat, lecz...
Nikt nie umie długo tak postać.

 

3 komentarze:

  1. Nie ma ropy u Obamy
    Wypalili rope chamy
    Nikt jej tez nie importuje
    Tak Obama leci w chuje
    Zajal sie on wiatrakami
    Jak Don Chichote pojebany
    Jak nie kupisz Smarta sobie
    Chodz na piecho dobrze Tobie
    Gdy glosujesz na Baraka
    Zapierdalaj jak pokraka
    Dojdz do metra na bosaka
    Szukaj zawsze wiatrow silnych
    By byc gotow byc mobilnym
    Cadilaca sprzedac czas
    Idz dzis z wiatrem idz na gas
    Chiny teraz beda z przodu
    Czas produkcji i czas smrodu
    Ach Obamo ty moj zuchu
    Lepszy jestes od komuchow
    Wyruchales Ameryke
    Ameryka lezy bykiem
    Dzieki Ci za twe ustawy
    Ty Gibonie nieciekawy
    2012. JANUSZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Jareczku moj ty kochany
    nie trawie Barak Obamy
    Bo baraniny nie lubie
    Chyba ze mam juz w czubie
    Nie o murzyna tu chodzi
    Czy elektryczny samochodzik
    Dla mnie to rzecz oczywista
    Barak to komunista
    Dlaczego ludzie ksztalceni
    Wrecz intelektualisci
    To zagorzale komuchy
    i kurwa socjalisci
    Co chcecie tym
    Dzis zdzialac Ja nie mam dla was lupy
    Moze podatki wreszcie zrobia wam kolo dupy
    Tych strof ja juz nie chowam na dno szuflady przecie
    pisze o tym otwarcie i tak mnie nie znajdziecie
    2012 JANUSZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty gibonie nieciekawy - czyż to nie jest genialna inwektywa?

    OdpowiedzUsuń